TyraTok

Livet är ett äventyr!

Karlar!

Publicerad 2008-09-11 13:14:01 i Allmänt,

M satt vid förmiddagsfikat och berättade om dottern som extraknäcker som chaufför åt Ladies Night-gänget och jag tyckte nog att hon kunde fixa fribisar, mest på skämt då.
Precis till lunch kommer beskedet  att dottern får ta med sej 40 pers gratis på genrepet ikväll!!
Gissa om det var glatt i lunchrummet, först pub och sen show.

Inget jag skulle betalat för att se men nu när det vart gratis och spontant ska det bli jättekul.
Jag gillar ju Henrik Hjelt, och Stenmark kan man ju alltid vila ögonen på, men jag tror att Stormare blir kvällens behållning.
Såg dem på sommarkrysset, så det här ska bli skoj.
Någon som vill med?

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-09-11 13:26:26

Ha det så himla trevligt Titti. Det önskar jag dig verkligen!! Kram

Postat av: E

Publicerad 2008-09-11 14:03:31

Vila ögonen åt mej med, han tål ju att tittas på! Synd att han har så taskig kvinno-smak, annars hade jag ju varit en perfect match! Haha :0)

Postat av: linda

Publicerad 2008-09-11 16:28:09

HAde gärna hängt på..L

HAR FÅTT BILJETTER SÅ JAG SKA gå och se dem i Malmö den 24 oktober. Berätta gärna hur bra det var...(annars får du va tyyst..*L'



De orsakerna för att gå ner i vikt är alldeles utmärkta..

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-12 07:18:11

Godmorgon!

Hoppas du får en skön och trevlig fredag!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela