TyraTok

Livet är ett äventyr!

Måndagmorgonsirrande

Publicerad 2008-09-29 08:07:59 i Allmänt,

Vad förvånad jag blev när mobilens larm plingade imorse... va, måndagmorgon redan??
Irrade runt och fixade kaffe, blaskade av mej och försökte få lite fason på håret.
Inte bra att somna med fuktigt hår, det står tofsar åt alla håll, som en ostyrig golvmopp ser man ut.
Ja, mer mopplik än vanligt alltså...  måste klippa mej snart.

När väskan var packad med matlåda och ett paket hårt bröd till mina frukostar här på jobbet, så hittade jag inte plånboken.
Lätt panik, kunde jag glömt den på pizzerian igår?  Vi satt vid spelautomaterna ett tag medan vi väntade och spelade poker...
Som tur var hittade jag den ute i bilen,  wonderful att  ingen sett den mellan sätena!
Slarvig, moi??
Nej nej, då var jag bara väldigt hungrig. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela