TyraTok

Livet är ett äventyr!

Medarbetarsamtal!

Publicerad 2008-09-30 15:24:34 i Allmänt,

Så heter det, tack Berith, tur att någon har koll på vad saker och ting heter.

Lunchen med N intogs i Sigmahuset, på Waynes Coffee och jag åt vegetarisk lasagne, helt OK.
Proppmätt blev jag i alla fall, och sedan drev vi runt en stund för att smälta maten, småshoppade lite på Tiimari och Indiska.
Där hittade jag en lila fönsterlampa till det facila priset av 99 riksdaler, så nu vill jag gå hem och göra iordning köksfönstret.
Lutar åt 16.15-tåget och det kan jag ju göra eftersom jag ändå jobbade till nästan 19.00 igår kväll.

Tänkte gnälla lite om att det bara är tisdag idag men jag avstår för numera tycker jag ju att veckorna springer iväg.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-09-30 15:59:03

Tjoho!

Kul att du trivs så på jobbet.

Nej, slaskväder är det tristaste. Om man inte kan sitta inne och mysa i flera dagar, hihi.

Ha en skön kväll!

Kram

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-09-30 19:03:04

Håller med dig om att veckorna bara "schvischar" förbi, det står inte på förrän det är 1:a advent...

Lät snyggt med en lila lampa, lite färg piggar alltid upp.

Ha dé!

Postat av: TT

Publicerad 2008-09-30 20:52:55

Men Kattis, man kan väl inte sitta inne i ett halvår!? :o)



Åsa, det piggar upp! Jag älskar ju färg och mest av allt lila, ska ta en bild sen när den är på plats.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela