TyraTok

Livet är ett äventyr!

Paltkoma...

Publicerad 2008-09-03 14:19:42 i Allmänt,

... har jag hamnat i nu.

Trots att jag bara åt sallad till lunch!
Ögonen segar igen och jag gäspar så käkarna nästan hoppar ur led, och detta trots att jag sovit rätt bra i natt efter kvällen i friska luften.
Jag har tillochmed varit ute på lunchen, kollega M och jag invaderade Indiska i jakt på lite snyggt tll våra rum.
Hon hittade mer än mej, ovanligt för jag brukar ju kunna hitta det mest omöjliga att handla. :o)

Väntar på fikat, och efter jobbet ska jag handla lite till dotter J och leverera.
Det får inte bli någon vana men nu är jag bara glad att hon kommit hem helskinnad så idag ska jag göra det.
Sedan hörde jag ju rykten om present så det är klart jag måste svänga förbi. ;o)

Nu inväntar jag fikarasten så kaffet får igång mej igen, och inväntar även besked från N om vi kan gå på romerska imorgonkväll, skulle vara nice att sitta och koppla av med lite snack.
Och naturligtvis träffa gamla jobbarkompisar,  jag försvann ju lite hastigt och lustigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela