TyraTok

Livet är ett äventyr!

Slutätet!

Publicerad 2008-09-28 20:20:03 i Allmänt,

För att toppa min ätarhelg proppade jag i mej en kebab med bröd efter fisket och all släpande och bubbande med S:s säng och madrasser!
Nu blev vi i alla fall av med en sängram som stod och skräpade och hon fick en bättre säng att sova i.

Japp, så är det bara att inse att nu måste hårdhandskarna till, det får bli lite hjälp så imorgon ska jag köpa lite soppor.
Läste just i MåBra om hur dom fungerar och vilken som passar en bäst...
Då vet man hur luncherna ser ut ett tag framöver... men nu vill jag i min gamla garderob.
Har ju lovat bort klädhängaren alla gamla paltor hänger på, så då måste jag ju kunna börja använda dem.
Och för att kunna använda dem måste jag ner en 5-8 kilo sisådär.

Nu är jag rätt mör efter en hel dag ute i solen (ingen fisk idag heller) och S bor ju tre trappor utan hiss...
Väntar på min stund framför TV:n, nu börjar ju mitt älskade Parlamentet för säsongen, en kopp thé ska fixas innan dess.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-09-28 22:50:55

Blä för att behöva gå ner i vikt, men så är det här också i allra högsta grad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela