TyraTok

Livet är ett äventyr!

Underlig dag...

Publicerad 2008-09-05 22:31:09 i Allmänt,

...känns det som om det har varit idag.

Fick tel från f d kollega L, hon var på sta´n och ville käka lunch och det ville ju jag med!
Så nice att sitta ner och prata efter sommaren, fast... ja, jag vet inte... hon är van att jobba  i ett team...  ingen är kvar... hon saknar oss... sånt får mej att ruttna lite över min lycka om mitt nya jobb...

Vi hade i alla fall jättetrevligt, vi saknar varandra helt klart!
Spånade om vad vi ska göra för "våra" pengar... vi blir fyra, N, L dotter J och jag... lutar åt en tokhelg i min stuga med MYCKET god mat och dryck senare i höst.

Morgonens melankoli fortsatte...
Läste E:s blogg på eftermiddagen och såg att någon hade lämnat in... jag vet inte... man ska inte dö ung... har läst den bloggen och förundrats över modet... ja, rentav övermodet och orken och livslusten... nästan inte trott att den var på riktigt för hon var så tapper... och så ung och livsbejakande... så tragiskt.

Rent egoistiskt river det upp sår... konstigt nog skrev jag i morse om minneslunden och min stora tragedi i februari 2003. Nästa tragedi det året var att min syster och bästa vän dog i oktober helt oförberett... så dör en älskad syster i bloggvärlden... åh så jag känner med hennes närmaste och hennes vänner.

Kommentarer

Postat av: dottern J

Publicerad 2008-09-07 16:07:03

KRAM! drömde om den tragedin härom natten.

Jag älskar dig! Hörs snart på telefon.

Postat av: TT

Publicerad 2008-09-07 22:28:11

Älskar dej med dotra min!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela