TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ångerfull...

Publicerad 2009-04-11 11:19:29 i Allmänt,

... är jag som 17!     

Mannen stack in huvudet 8.15 i sovrummet imorse och undrade om jag skulle med och fiska,  vi hade ju fiskekort till 12.
Näää, muttrar jag från djupet av kudde och täcke... och nu sitter jag här och ser strålande solsken och längtar dit,  är det inte tyyyypiskt.

Jag är den sorten av människa som alltid är efterklok... kan man bota det?
Har i alla fall fått i mej kaffe och spelat lite alfapet, nu ska jag duscha för att klarna helt.

Igårkväll tittade jag på Singing Bee, det var kändisar.
Nu är jag ännu mer övertygad om att Hasse Aro ska stå i Efterlyst-studion, så mycket annat behöver han inte pyssla med.

Funderar lite... igår var nog första långfredagen på många år som jag inte jobbat!
Ah, det är så skönt med lediga kvällar och helger så det är inte sant!



Hoppas alla får en lyckad påskafton.
Här i huset har vi inte ens tänkt på påskmat....eller jo, vi tänkte köpa en påsk-skinka i torsdags men vi hittade ingen i vår Willysbutik här i byhåla så vi bidde utan.
Men vi åt ägg och bacon igårkväll... kan väl också räknas som påskmat, det är ju samma ingredienser!?

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-04-11 12:11:54

Fast medge att det är skönt att sova också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela