TyraTok

Livet är ett äventyr!

Där small det...

Publicerad 2009-04-16 10:37:29 i Allmänt,


... till i ryggen!

Jag lade min frukostbanan och nycklar på besökstolen, och när jag skulle ta dem vägde jag över på högerbenet och vred mej... sen var det kört.
Stod lutad mot bordet och profylaxandades och när jag tittar upp står en man i dörren och tittar på mej.
Han ville fylla in en inkomstuppgift så det var ju bara att bita ihop och plocka fram den och en penna och verka engagerad.

Men... ja, fasen vad ont det gör... hasar runt mellan rummen och trakasserar mina kollegor, haha,  för att sitta går ju inte alls.
Har höjt skrivbordet men det känns som om högerbenet ska vika sej när som helst, höften blåvärker av någon anledning.
Det här var inte bra!

manniskor/Mensch09.gif

Ringde mannen och han skulle kolla med apoteket om mitt citodon-recept kommit in, men han kan ju inte hämta ut dem utan mitt leg... shit, hur ska jag komma upp till apoteket?

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-04-16 17:55:34

Du skulle nog behöva varit till en kotknackare låter det som...

Inte roligt!

Hoppas du blir bättre snart..

Ha dé!/Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2009-04-17 07:56:15

Men Titti då!! Stackare. Hoppas det inte är alltför illa iaf. Håller alla tummar!

Styrkekramar till dig!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela