TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rivstart...

Publicerad 2009-04-30 13:15:45 i Allmänt,

... blev det på den här arbetsdagen.
Min morgon har varit näst intill panikartad med oförutsedda händelser och besked.
Har flängt runt som ett torrt skinn och försökt hålla alla bollar i luften, som det så fint heter... var sååå tacksam när det äntligen blev lunch.
Men jag fick ta djupa andetag när jag väntade på att micron skulle plinga, och kämpa för att tugga i lugn och ro, annars hade laxen och spenaten försvunnit ner i magen på 20 sekunder.

Trodde ju jag skulle kunna glida ut härifrån typ nu, kvart i ett, och åka med mannen hem efter hans akupunkturbesök, sätta mej i trädgården och koppla av... men icke...
Bara att bita ihop och jobba vidare, men snälla kollegor kom med kaffe i alla fall för jag satt fast med besök.
Man får höra några livsöden när man sitter här... 

Nä nu! Work to do!

Önskar alla en solig och glad valborg!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-04-30 20:18:22

Hoppas du kom hem i rimlig tid ändå! Inte kul alls när man måste ändra på sina förväntade planer, sånt får mig verkligen på dåligt humör.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-04-30 22:51:07

Man får tacka för det.

Ja, lite spännande.

Det börjar komma lite skoljobb nu så jag ska söka mer, hihi. Roligt när det blir så.

Ha en skön kväll!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela