TyraTok

Livet är ett äventyr!

Aj aj aj...

Publicerad 2009-08-28 08:46:16 i Allmänt,

... idag är det ingen pigg 48-åring som släpat sej hit till jobbet.

Men jag lyckades ta mej runt banan i ganska rask takt med kollega M, och första biten sprang vi till och med för vi ställde oss i den första startfållan.
Att höften och foten på högersidan tokvärker idag var något jag räknat med så jag ska inte beklaga mej, för kvällen i sej var så rolig.
Det kändes inte alls som en eon att gå runt vi pratade konstant och matsäcken efteråt var hur god som helst med lax, hummus, skinka, salami, tomater och en hel del mer.
Vädret var toppen och dessutom, som kronan på verket fick vi en lila t-shirt! :o)
Nu ska jag gå in och kolla vilken tid jag fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela