TyraTok

Livet är ett äventyr!

En liten värld

Publicerad 2009-08-03 18:32:16 i Allmänt,

Vi satt uppe i stugan och småsnackade förrförra veckan.
Det var dotter D och hennes kompis F.
Vi kom in på växter tror jag det var och jag pratade om min kompis C med de enormt gröna fingrarna.
Det blev tyst ett tag, sedan säger F att hennes faster heter likadant och har en sambo med samma namn som C:s sambo.
Jamen dom bor väl inte utanför staden just där, sa jag, men se det gjorde dom.

Alltså, jag har känt C sedan andra året i gymnasiet, och F är född samma dag som dotter D 1986, vi bodde grannar när barnen var små och D och F har gått i samma klass hela skoltiden.
Utan att veta att C är F:s faster!?

Lite senare satt jag på altanen och pratade med dotterns pojkvän A.
Vi började prata om uppväxter och jag sa vart jag bodde som liten.
Min pappa är också uppväxt där säger A, men han är tre år äldre än dej... och självklart när man luskar lite så har jag alltså bott granne med hans pappa i ca 13 år!
Hejade på honom på sta´n en dag för några veckor sedan...
Västerås är en väldigt liten stad vid vissa tillfällen!

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-03 20:08:29

Ibland är världen fånigt liten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela