TyraTok

Livet är ett äventyr!

Snurrig!

Publicerad 2009-08-21 08:37:42 i Allmänt,

Nu har det varit mycket här i några dagar och genast slutar hjärnkontoret att funka!
När jag kom ut till bilen imorse fick jag se att takluckan stått öppen hela natten, och hyresvärden kom ångande ut från verkstaden för att tala om för mej vilken tur jag haft att det inte regnat och att ingen tagit bilstereon för panelen satt kvar så fint.
Det kunde jag nog räkna ut själv...

Ja,  visste att den var öppen när jag åkte iväg och fiskade igårkväll eftersom jag precis använt bilen , men jag hade tänkt stänga den när jag kom hem.
Men då var det mörkt, jag frös och var hungrig  jag glömde bort den lilla detaljen.

Jaja, det var lite kallt i bilen men det överlevde jag, det gav en försmak av den kommande vintern bara.
När jag kom hit till korridoren var det helt tomt fem i åtta!
Trodde nästan att jag gått hit på en lördag men nere på gymnasieintagningen satt det folk i alla all så jag var inte ute och cyklade.
Men däremot funkar inte datorn som den ska... mitt arbetsprogram är helt kaiko, känns som om 80 % är borta!
Blir nog en bra dag det här... som ett värdigt avslut på en något kaotisk vecka.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-21 09:48:11

Man kan inte komma ihåg allt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela