TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tack för att det är fredag!

Publicerad 2009-08-14 13:38:44 i Allmänt,

Härre Gud vad speedad man blir i knoppen denna första arbetsvecka!!



Ikväll krävs det nog minst tre glas vin för att stoppa snurrandet...  det är precis som om man varit borta i fyra månader istället för i fyra utspridda veckor... många rutiner är som bortblåsta.

Fast å andra sidan är det här första hösten jag ska klara allt själv med all service till förskolor och skolor, förra hösten var det mesta gjort av min företrädare. Då behövde jag i princip bara göra ändringar som kom in vartefter.
Nu känner man sej lite darrig minsann!

Men mitt nya motto är ju numera: Det blir som det blir!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-08-14 15:11:29

Är övertygad om att du klarar dina uppgifter galant!

Önskar dig en skön helg och hoppas att du/ni får bra väder..

Ha dé!/Kram

Postat av: E

Publicerad 2009-08-14 15:15:38

Ett alldeles strålande motto! Jag snor det! Tack! :0)

Postat av: Berith

Publicerad 2009-08-14 19:18:56

Det klarar du galant! Sunt förnuft och skinn på näsan har du aldrig saknat! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela