TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hemma i hundgården igen!

Publicerad 2009-02-10 21:36:29 i Allmänt,



Hunden är återfunnen, han hade sprungit bra långt i snön.
Meningen är att han ska bli harhund men han älskar tydligen rådjuren mer...

Får lite vårfeeling av bilden fast den är tagen i höstas.

Ikväll har jag varit så duktig och förberett en matlåda!
Annars blir det mest rester men nu kokade jag quinoa och slängde i en laxbit i samma kastrull.
Nyttig GI-mat imorgon alltså!
Måste ligga lågt på luncherna för på fredagkväll ska det ätas ute med A och L, mina gamla kumpaner från K-badet!
Det ser jag fram emot, mat, vin och mycket prat!

Kommentarer

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-02-11 05:21:28

God morgon! Tack gumman! Då tror jag på månen då:))

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-11 07:01:48

Skönt att han kom till rätta!

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-11 21:37:25

Det var väl för väl att han hittades! Eller kom han hem självmant? Jag tycker inte om när djur är på vift, fast hos oss rör det sig ju bara om katter. Ja, inte bara katter som i att hundar är förmer, utan det enda djurslaget på vift! :)

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-11 22:01:06

Han hittades, den lille lymmeln!

Nu börjar han ju bli van att bli upphämtad efter sina strapatser så då kanske han gör det till en vana, bara att kliva in i en varm bil!

Postat av: Paula

Publicerad 2009-02-16 16:54:17

Hej! Va skönt att läsa att hunden är välbehållen, och va tråkigt att läsa att du förlorat ett barn...

Och va roligt att läsa att ni hade skoj med gamla gänget...

Ja som du förstår har jag läst ikapp hos dej, datorn användes under hela helgen enbart för att printa ut startlistor, hihi

Kramen och ha en fin vecka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela