TyraTok

Livet är ett äventyr!

På banan igen!

Publicerad 2009-02-02 08:37:57 i Allmänt,

Nu känns det som om förkylningen äntligen är helt puts väck och jag är på banan igen.
Trött är jag förvisso, trots två sovmorgnar men det lär aldrig gå över.
Funderar på att köpa den äckliga blutsaften på hälsokost och se om jag piggnar till...

Det ljusnade i alla fall rejält medan jag satt på tåget imorse, och det vart ljust även för plånboken för det kom aldrig någon tågvärd och tog min femtiolapp!
Har släpat med träningstrunken, ska bli riktigt roligt att börja igen.
Det är så mycket lättare när man har någon att träna med,  och A är rolig att umgås med dessutom.
Ser framemot Emmaboda i sommar igen redan.

På onsdag tror jag att jag ska ta mej ner till gymmet här i huset också... lika bra att tuta och köra nu, sommaren är inte alltför långt bort.
Gårdagens vegetariana-pizza fick bli den sista på ett bra tag.

Jag åt halva till lunch och andra halvan till kvällsmat, och faktiskt händer det inte ofta att vi hämtar mat numera, men igår var vi lata.
Idag har jag wokgrönsaker och en tonfiskburk så idag blir det däremot nyttigt.

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-02-02 10:20:13

Hej!

Om du vill ha ett pigghetstips så köp Mivitotal.

Jag var sjuk en hel höst men när jag började ta det så blev jag frisk.

Hoppas det går bra.

Kram Anna-Karin

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-02 13:50:05

Blutsaft har jag aldrig testat och tror inte jag kommer att göra det heller, äcklas av allt man ska stoppa i sig som har ordet blod i sig...

Postat av: TT

Publicerad 2009-02-02 13:55:46

Anna-Karin, jag testar nog hellre det än Blutsaft, tack för tipset!



Anne, behövde du inte ens under graviditerna dricka den smörjan har du haft tur!

Postat av: linda

Publicerad 2009-02-02 15:07:16

Har aldrig provat den där saften..men är rekommenderad till att göra det...

men så länge mina järnvärden är ok, så hoppar jag....L



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela