TyraTok

Livet är ett äventyr!

Purple rain...

Publicerad 2009-02-20 21:41:35 i Allmänt,

... ska INTE få  bli förstörd av ett töntigt dansband!!

Jag höll på att ramla ur soffan när jag fick se reklamen!
Vad hette dom... Lars Kristers eller nåt sånt urtöntigt... som massekrerar den underbara låten.
 Fruktansvärt!!

Men sen  blev jag på lite bättre humör när jag fick  höra och se Mark Levengood, vilken gullegroda!
Jag förstår att Jonas håller hårt i honom!

Väntar på att Let´s Dance ska fortsätta, åker George eller Carl-Jan??

Kommentarer

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-02-21 06:50:42

Är Matte liten??? Desto bättre..jag är så kort så:))

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-02-21 10:04:59

Det är lite mycket dansband nu tycker jag.

Postat av: Laila

Publicerad 2009-03-02 14:51:08

Har Prince meddelats? Jag tycker han ska stämma dem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela