TyraTok

Livet är ett äventyr!

And the nominated are...

Publicerad 2009-01-11 11:38:40 i Allmänt,




Återigen har jag haft lyckan att bli nominerad.
Äntligen fick jag in bilden dessutom... fasen vad det trilskas här ibland.

Det är jättetrevliga Anna-Karin som nominerat mej, tack snälla rara. :o)
Vi stöter ihop här i byn då och då, oftast med hundarna.

Nu ska jag ge den vidare och här kommer följande bloggar som jag alltid läser.
Var och en väljer hur man vill göra med utmärkelsen, suga i er och låte det vara så eller ge den vidare, det lägger jag mej inte i men reglerna om ni vill ge den vidare ser ni här.

Reglerna för den som vill ge vidare en award till andra:

- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

- Länka till den bloggen du fick den ifrån.

- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.

- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

And the nominated are:
Anne
Ann
Kattis
E
Paula
Åsa
Berith
Linda
Linda P
LInda J
Plasttanten

Det finns fler men just dessa är jag inne på minst en gång om dagen för jag tycker om det som skrivs där.



Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-11 11:42:50

Åh, tack gulle dig.

Den ska jag göra lite senare idag.

Fick en av Anna-Karin med, ni är goa ni.

KRAMISAR

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-11 11:58:49

Åh TACK :))



Nu blev jag glad.

Söndagskram

Postat av: Paula

Publicerad 2009-01-11 12:18:26

Hej goa du och hjärtligt tack! Alltid lika glädjande med uppskattning!

Men, du får väl ta reda på vems kontoutdrag ni hittade, kanske kan ni få ett snabblån, hiihi

Nä januari är inte kul, ser också när man går i affärerna, att det är tomt på kunder!

Nä nu börjar andra slalomåket, vi har både svenskor och finskor att se fram emot i backen!

Ha en fin söndag/Kramen

Postat av: åsa

Publicerad 2009-01-11 12:23:33

Tackar, tackar allra ödmjukaste!

Nu blev genast söndagen lite roligare..

Ha dé!/Kram

Postat av: linda

Publicerad 2009-01-11 12:35:37

Tack så jättemycket!

Hoppas du haft en bra helg!

Kram

Postat av: E

Publicerad 2009-01-11 13:51:56

Tackar! :0) Du är allt bra snäll du! Jag försökte lägga in den förra jag fick i min blogg men det sket sej så... Vi får se om det funkar bättre med denna. I vilket fall, det är en uppskattad utmärkelse!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela