TyraTok

Livet är ett äventyr!

Äntligen hittade jag...

Publicerad 2009-01-31 22:36:06 i Allmänt,

en tävling jag vill vara med i här i bloggvärlden!



Jag vandrade från en av mina nya favoriter,  Persiljas,  sida till denna sida,  vilken jag också gillade skarpt.
Faller pladask för sidor med mycket skaparglädje!
Skulle så gärna vilja vinna en sådan här sötnos till dotter J som samlar på elefanter.
Det är dessutom precis hennes färger!

Bara att hålla tummarna!
Har tittat på körslaget och gratulerar team Hanna!
Jag var väldigt kluven, gillade båda körerna starkt,  poängterar att jag önskar mej en sångröst när jag fyller år!

Kommentarer

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-31 23:25:04

Neeej, det funkade inte att länka till sidan med tävlingen!!

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-01 09:50:55

Ja, hon ville verkligen hälsa och nosa lite.

Den katten har aldrig varit riktigt räddför hundarna utom när de har varit lite snabba i sina rörelser.

Just nu sitter en katt bredvid mig för det är så varmt vid datorn.

Ha det gott!

KRAM

Postat av: anne

Publicerad 2009-02-02 13:48:19

Elefanterna var söta! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela