TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dom pratar om...

Publicerad 2009-01-23 10:01:12 i Allmänt,

... tequilainlagda blåbär på morgon-TV:n.

Undrar hur det smakar?
Jag kan göra Tequilapålagda blåbär men då blir det förstås bara mos blandat med hundhår... kanske ingen delikatess direkt...



 

Annars är jag imponerad av hur påhittiga alla dessa TV-kockar är, och en del är så unga att man knappt tror dom har slutat grundskolan, men dom har hunnit med att jobba runt i världen och vinna allsköns tävlingar!
Eller... är det jag som blivit gammal?

Jag känner mej i alla fall som grovt räknat 173 år idag, fast det är nog ingen flunsa här för jag har bara ont i halsen och högerörat, är inte ens snorig.
Jag tycker jag får så konstiga förkylningar nu för tiden.
I höstas hade jag hosta och feber en vecka, inget snorig då heller.
Dessutom är jag sjuk mycket oftare nu än förr, beror det också på åldern?

Ser att det är den 23 idag,  om två månader kan man fira 48-årsdagen... väldigt lockande.


Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-23 11:47:17

Inget fel i att vara 48 år! Min mamma säger att livet börjar vid 50!



Visst kan man köpa en del av ringarna, man kan plocka ihop dem som man vill. Visst är de dyra, men kanske något till den däringa 50 årsdagen kanske? Jag har för mig att hon på mitt förra jobb sa något om 4000-5000 kr, men jag kommer inte ihåg om hon hade med diamanter i, det påverkar ju...

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-23 12:12:02

Visst är förkylningarna konstiga nu för tiden. Dessutom tycker jag att när man nu har provat alla varianter borde man få slippa.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-23 17:26:07

Hejsan!

Men inte är vi gamla och skröpliga????

HAr blivit förkyld här och det stämmer, jag är det lite oftare än förr. Ja ja.

Ja, jag tror att det var mycket goda tecken så jag gick därifrån innan det vände, hihi.

Ha en skön kväll!

Krya på dig!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela