TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fel skodon

Publicerad 2009-01-13 09:03:42 i Allmänt,

Åkte redan vid sju imorse för jag skulle hinna förbi Äpplet med kattmat, hängde en kasse torrfoder på dörren.
Kanske ska SMS:a om det så J hittar den också när jag tänker efter.
Det första man gör när man går upp är ju inte direkt att öppna ytterdörren för att se om det hänger nåt på handtaget...

Ställde bilen på den sidan staden och fick en rask 20-minuters promenad, men jag hade helt fel på fötterna.
Dom svarta kängorna var inte sköna att gå den sträckan med kan jag säga.
Får rota fram joggingskorna, det är ju ändå barmark och mildväder, då går man säkert på en kvart.

Lika mörk morgon idag men det ljusnar i alla fall snabbare, eller ljus... det gråa vädret framträder snabbare.
Posthögen var enorm men nu är den avklarad, konstigt att vårt team alltid har postveckor när det varit stora utskick!? :o)
Nu är det strax fika, sedan får man väl bita tag i arbetet.

Är inte pigg förresten, gillar inte att säga det men mannen fick rätt, inte 17 kunde jag sova!

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-01-13 09:56:39

Ha ha Titti, vi kan ju inte låta gubarna få rätt när det gäller oss!! Hoppas du får en bra dag, själv är jag ledig idag och tänker inte göra mycket som har med arbete att göra. Bara kasta in en maskin tvätt...Kramelikram

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-13 10:24:47

Ha en skön ledig dag Berith! kramar

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-13 10:34:13

Kunde du inte sova? Trist.. Jag var som en sån där klubbad du vet. Märkte knappt när storkatten klistrade sig mot mig som aldrig förr, vet inte vad hon pysslade med.

Jag är ensam på jobbet, gubbsen jobbar hemma, då gör jag litet som jag vill...;)

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-13 11:23:52

Anne, så du har det lika soft som Kattis idag, tur ni har!

Här är full rulle, jag längtar redan efter helgen!!

DÅ ska jag sova! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela