TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hemmamåndag!

Publicerad 2009-01-26 11:35:41 i Allmänt,

Jag har ingen vidare snygg telefonröst direkt så jag stannade hemma idag med.
Klev upp tidigt för att känna efter och hade det varit för ett år sedan så hade jag gått oavsett hur jag mått.
Men nu har jag omvärderat en hel del...

Alltför många i min omgivning har tagit för illa hand om sej själva och antingen har det gått riktigt illa eller så har de blivit rejält sjuka.
Vem tackar mej för att jag gör likadant?

Nu har jag dessutom ett jobb där jag inte direkt sätter någon på pottkanten om jag inte är där.
Det blir bara mer för mej att göra sen men det står jag ut med.

När jag jobbade på badet och t ex skulle öppna kl 6 på morgonen...  inte fasen ringer man och väcker folk vid femdraget då och säger att man är sjuk.
Ibland fick man inte in ersättare heller så då stannade man fast man var risig.

Jag ska nog gå  imorgon i alla fall för jag är rastlös!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-26 11:51:18

Åh, då får vi ligga i varsin fåtölj och kolla på tv.

Vilket äer dags för mig nu innan jag ramlar av stolen, hihi.

Krya på dig!

KRAM

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-26 13:13:12

Nää du. Ingen tackar en för sådana uppoffringar. Inte för att man gör det för att få ett tack heller, men..du gör rätt som stannar hemma.



Ja, de har väl elden under kontroll i Nyköping, men det är rena maffiafasonerna det här. Maffia och nazistmöten är väl snart vad Nyköping är känt för! :(

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-26 17:36:38

Ta hand om dig och se till att krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela