TyraTok

Livet är ett äventyr!

Heureka!

Publicerad 2009-01-23 23:57:51 i Allmänt,

Nu kom jag på vad jag skulle säga i förra inlägget!

Jag tycker att Tony Irwing inte är lika bitsk, cynisk och elak,  och inte heller ger lika dåliga poäng som han gjort i de förra säsongerna.
Min teori är att han fick smaka på lite av att bli utdömd när han var med i Stjärnor på is... vad tror ni?


(Bild från Expressen)

Jag skulle dessutom säga att jag blir så glad när dotter D uppdaterar sin blogg så jag får se vad hon pysslar med där nere i Skånelandet!
Se dotter D:s sida i länklistan här bredvid om ni också vill njuta av hennes konst.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-24 09:07:33

Godmorgon! Hoppas natten varit lugn. Det har den varit här men nu blev det snuvigt igen.

Ha en skön lördag!

KRAM

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-01-24 11:50:06

Lets dance är inte helt fel. Vi har tittat lite nu på det. Det handlar ju mer om vilka som är trevliga och höjer stämningen än om absolut bra dans. Eller kanske är det båda sakerna. Några dansar bra och blir märkbart bättre och bättre exempelvis han den där store mannen och några är bara sååå charmiga exempelvis Morgan. En som var en positiv överraskning var Blondinbella. Jag trodde hon skulle ha en överlägsen och trist attityd men hon var riktigt trevlig att lyssna på och se på.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela