TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lagom?

Publicerad 2009-01-09 14:02:27 i Allmänt,

När man tittar ut genom fönstret här från sitt lilla kontor ser det ut att vara underbart väder ute, och det bekräftas av mer hurtiga kollegor som faktiskt klev utanför dörren efter uppäten matlåda.
Rena vårvädret enlig dem.

Jag tog bilen i morse när jag såg att det var plusgrader, då vet man att man får igång bilen när man ska hem.
Men samtidigt som jag njuter av att slippa bylta på mej så mycket kläder blir jag deprimerad om den lilla snön vi har ska försvinna och den eviga hösten återinträda.

Kan det aldrig vara lagom?! :D

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-09 15:42:49

Lagom verkar det vara en global brist på.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-01-09 16:02:11

Här har det också varit en föraning om våren med takdropp minsann!

Vi har ju ett par decimeter snö så den försvinner ju inte på en gång och jag tror ju att det kommer mer snö inom det snaraste..

Ha dé!/Kram

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-01-09 18:33:56

Hej!

Nej man är aldrig nöjd..:_)

Hoppas du blir glad över att jag givit dig en "award" på min blogg. Kolla får du se.

Ha en bra helg.

Kram Anna-Karin

Postat av: Berith

Publicerad 2009-01-10 00:19:04

Vi människor är ju aldrig nöjda...det är för litet, för mycket, för kallt, för varmt osv..hå hå ja ja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela