TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ledig idag...

Publicerad 2009-01-20 09:46:37 i Allmänt,

... av en speciell anledning, jag kanske berättar sen.

Jag gillar inte att vara kryptisk men jag kan inte lämna ut andra människor hur som helst heller... så vi får se...

Vädret ute är lika grått som jag känner mej idag.
Väntar ett besök som jag inte vill ha, får inget gjort utan vandrar fram och tillbaks.
Men jag har i alla fall spolat upp diskvatten ifall jag får för mej att göra ett ryck där.
Just ja, tvättmaskinen snurrar också så lite nytta gör jag ju.

Tequila har fått sen en långpromenad och det ska nog bli en till under dagen nu när det inte är så kallt ute.

Annars... ja...  jag återkommer.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-20 09:55:00

Hoppas det går bra idag och jag skickar en massa

styrkekramar.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-01-20 10:06:16

Åh, nån semla per säsong brukar jag få i mig, men inte mycket mer.

Jobbade på konsum där sålde vi semlor löst och alla som var sabbade fick vi äta eller slänga.....till slut var vi sååå trötta på semlor att vi mulade varandra. Ja, vi var inte mer än 16 år. ;D

Må gott!

Postat av: anne

Publicerad 2009-01-20 10:11:07

Ibland måste man vara kryptisk. Eller tyst. Jag också... Vad det än är; ha det bra!

Postat av: E

Publicerad 2009-01-20 15:00:33

Man får "mussla" ibland. När det behövs... Hoppas allt är okej bara!

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-20 15:54:03

Ibland vill man vara kryptisk och ibland får man lov att vara kryptisk även om man inte vill. Jag hoppas att det handlar om något kul.

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-20 19:24:27

Tack för er omtanke!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela