TyraTok

Livet är ett äventyr!

Titta det snöar!

Publicerad 2009-01-03 13:48:47 i Allmänt,

Uj, nu vart det vitt och vackert ute, men ack så tungpromenerat!



Teq och jag gick en prommis, inte så väldans lång men mör i benen vart man...
Behövde den vändan för jag gick upp vid halv nio när det plingade mess i mobilen.
Men sedan somnade jag om i soffan till halv tolv!!
Hade inte mobilen ringt då hade jag nog sovit än... cheeezuz...   nån måtta får det vara!

Det var dotter J som messade imorse,  febrig och eländig, missar middagen, så tråkigt!
Jag vet ingen som drar åt sej baciller som hon... makalöst.
Immunförsvaret vart klart sämre när glutenintoleransen gjorde intåg i hennes liv, tyvärr.
Nu ska här diskas... och duschas och fixas till så man är presentabel för ett statsbesök.

Kommentarer

Postat av: Skogshuldran Titti

Publicerad 2009-01-03 20:13:39

Hej Tyra!

Tack för din vänliga kommentar hos mig!

Din blogg är läckert häftig och du har ett så befriande enkelt språkbruk, skriver precis som det är här i livet.

Jag föll för slutklämmen i ditt Motto också, det där om att ångra det man INTE gjort.

(Hade något liknande i ett inlägg 25/11.)

Och ja, visst är livet ett äventyr!

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-04 10:57:32

Hej Skogshuldran, kul att du kikade in.

Tack för det berömmet, niger och blir lite röd om kinderna.

Kommer att besöka dej ofta, gillar ditt sätt att skriva också.

Ha en bra söndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela