TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vildsvinsvinet...

Publicerad 2009-01-25 10:33:07 i Allmänt,

... funkade inte som medicin.

 Men det var gott och gjorde inte lika ont i halsen att dricka som citron-Loka gjorde!
Den rev rejält så den ställde jag åt sidan och tog mej två glas vin, eller var det tre...?
Jag är inte bättre i halsen  idag men hade en trevlig kväll i alla fall i TV-soffan som avslutades med Pistvakt-filmen framemot nattkröken.
Kollade på den i sängen och trodde jag skulle somna ifrån men jag såg hela filmen och jag gillade den.

Fjöl av och ta en hojt!
Ett utmärkt budskap tycker jag...

Kollade i spegeln igår och tror faktiskt att jag har halsfluss, och det är länge sen jag haft.
Min tonårstid kantades av halsfluss på somrarna men efter jag fick barnen så försvann det i princip.
Så jag är inte ju inte säker förstås...
Jaja, shit happens.
Idag måste jag i alla fall försöka få något vettigt, eller ovettigt, gjort, så här kan man ju bara inte slöa sej igenom dagarna.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-01-25 11:22:06

Många märkliga förkylningar som går i år. Jag är så less och vill bara var pigg nu.

Postat av: TT

Publicerad 2009-01-25 12:40:09

Tanten, jag tror det är det här märkliga klimatet vi har fått som gör att vi drar på oss det ena konstigare än det andra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela