TyraTok

Livet är ett äventyr!

Den längsta veckan...

Publicerad 2009-07-08 15:53:27 i Allmänt,

...i världshistorien måste vara denna!
Hur sakta kan dagarna gå..?
Det känns som om dom går baklänges!

Visst är det lite sysslor,  alla är ju på semester,  men telefonen ringer rätt rejält.
 I 90 % av fallen är det till gymnasieintagningen så man kan oftast bara ta namn och telefonnummer,  jag kan ju inte svara på deras intagningsfrågor.
Det kopplas vidare till oss när det är fullt på deras linjer.

Ett besök har jag haft men det tog väl ca 10 minuter att hjälpa den damen.
På lunchen pep jag över till Panduro och fyndade lite på rean och sprang igenom H&M där jag hittade ett par snygga shorts för 49 kr.

Jahapp... nu är båda fikapauserna och lunchen avklarad... får jag gå hem nu?

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-07-08 16:55:56

Klart du får gå hem. I alla fall om du frågar mig.

Postat av: Berith

Publicerad 2009-07-08 17:33:36

He he, ibland är det verkligen seeeegt. Såna dagar har jag också upplevt ;-)

Postat av: anna

Publicerad 2009-07-09 11:07:47

ja vissa veckor känns som år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela