TyraTok

Livet är ett äventyr!

En ny vindruta...

Publicerad 2009-07-26 21:50:28 i Allmänt,

... är guld värd!

Speciellt om man lånat ut diverse bilar i fem veckor till en kompis vars växellåda rasat, och får igen den ena med ny fin vindruta och nästan full tank!!
Den alltmer spruckna vindrutan på Audin har hängt över mej som ett ok, 1700 pix är inget jag snyter ut direkt.

Det bästa av allt är att mannens kompis E har lånat Saaben i tre veckor, sedan bytte vi så när vi behövde den till Finland fick han Audin och jag vann alltså storvinsten på det bytet, hehe.

Imorgon ska man alltså masa sej upp till jobbet... hemska tanke!
Inte ens det faktum att det bara är fyra morgnar att kliva upp innan jag får lite mer semester mildrar tanken på att höra klockan ringa halv sju... usch.
Fast det kanske inte blir så illa... vi är bara tre som ska jobba denna vecka och det lär inte vara så mycket att göra så man går under direkt, snarare tvärtom men... då blir ju dagarna långa istället.
Jaja, det blir som det blir... och egentligen ska man väl förbereda matlåda och kläder men jag har ingen lust med det... tänker vara lite wild änd  crazy och inte göra ett dugg! :o)

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-07-27 06:30:45

På nåt vis är det ganska skönt att jobba dessa sommarstiltjeveckor.

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-07-27 11:43:57

Jag testar bara om jag kan kommentera här, det har krånglat med kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-07-27 15:25:47

Wild and crazy...fy f.n vad det låter skönt!

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-07-28 06:57:26

God morgon! Det är nog så att man blir hemmablind! Vi som bor här tycker ju inte att vårt landskap är speciellt alls!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela