TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hemma igen...

Publicerad 2009-07-19 22:06:25 i Allmänt,

... men vad är det här för väder att komma hem till???

Dotter D skickade SMS tidigare idag om att Sura svämmar över,  hon hade sett flygbilder på nyheterna... hade vi vetat om detta skitväder hade vi nog stannat kvar uppe i midnattssolen några dagar till.



Den här bilden är tagen vid 23-tiden vid stranden vid Kemi älv, ca 10 mil ovanför polcirkeln.
När jag var liten fanns här bara en gräskant och lerig botten så jag var inte förtjust i att bada där,  men nu är det en jättefin strand.
Undrar lite varför för många av gårdarna står ju tomma...

Ska sätta mej och fixa till lite fler bilder, det har varit en toppenresa men vi har bara varit hemma drygt en timme så jag tar det imorgon.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-07-20 09:18:53

Välkommen hem!

Så bra, att ni haft en skön semester, förmodar, att det regnar hos er idag också...

Ha dé!/Kram

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-07-20 10:51:50

Jag vet inte vart man ska åka för att slippa regnet? Nu har det varit ovanligt envist.

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-07-20 18:03:08

Regnar gör det annat kan man inte säga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela