TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ceders...

Publicerad 2009-03-03 23:11:52 i Allmänt,

... ska jag besöka fler gånger.

Herre gud vad gott det var för ynka 69 kr.
Vi blev så mätta så att det var tur att det är nedförsbacke till jobbet.
Jag åt grillad lax med couscous och enormt mycket från den underbara salladsbuffén, toppat med massor av tzatziki.
Ännu en gång fick mannen sej en vitlökschock, hehe.

Efter jobbet åkte vi runt och letade ram-minne till bärbara datorn.
I en butik tyckte dom vi kunde slänga den för den är så gammal, ca 8 år men det tänker vi inte göra så länge den funkar för det lilla den används till.
Typ kolla Blocket och läsa tidningar.

Den bästa datorn har ju jag!
Men den står ju till förfogande hela dagarna när jag är på jobbet så ännu behöver vi inte en ny.
Vi har förresten en tredje dator, men nu har vi sålt skärmen och vi har inte använt den på två år så den får stå kvar i skräprummet.

Även till kvällsmat blev det fisk, stekt flundra med wokgrönsaker så idag har jag verkligen varit nyttig och höjt min intelligensnivå! :D

Fick mej ett litet snack med sonen via MSN, och det var länge sen vi var online samtidigt.
Det märks att han blivit sambo, hehe, och så har han ju både högskolestudier och extrajobb.
Nu skulle han i alla fall titta förbi på jobbet någon dag med lite musik  jag ville ha, Hammerfall,  och lite Två och en halv män, en av mina favoritserier.
Så nice!!
Då får han se min om-möblering dessutom, det blev som ett helt annat, dubbelt så stort rum. Konstigt!
Det är inte bara jag som förundras över förändringen, alla har varit in och kommenterat skillnaden.
Jag brukar ju gilla lite dark and cozy men nu är det mer lättjobbat.



Ett vanligt svenskt kommunalarbetarkontor, men notera att till rummet hörde en lila stol!! :o)

Men nu ska jag ta och titta förbi sängen och se om inte den vill ha besök, soffan försökte tidigare ikväll men då pärlade jag!

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2009-03-04 06:50:30

Tjusigt kontor:))

Ja jag vet inte om det är flunsan men verkar ju lite så!

Och på sportlovet! Inte så kul!

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-04 07:43:57

Skönt med söner som förstår att hålla sina mammor med musik.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-04 23:50:21

Vad mysigt du fått det :) Jag var ju där i början när bordet stod till höger i bild.



Hoppas allt är bra hos dig och med de dina :D

kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-04 23:51:02

VÄNSTER i bild........



haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela