TyraTok

Livet är ett äventyr!

Frikadeller i dojan!

Publicerad 2009-03-05 16:43:18 i Allmänt,

Efter lunchen brukar vi knata upp till fjärde våningen och hämta kaffe,  dom har en maskin med skapligt gott java och vi betalar 1 kr koppen, överkomligt.
Jämngåriga kollega M och jag diskuterade skoinlägg som två riktiga panschisar och något äldre kollega U börjar fnittra hejdlöst.
Vi tittade undrande på henne men jag tänkte att hon tycker nog vi låter roliga.
När hon lugnat ner sej berättar hon orsaken till sitt anfall... hon hade funderat på om man inte kunde ta en kotlett och stoppa ner i dojan som inlägg, mjukt och formbart.
Snacka om udda fantasi!! :D
Vi höll på att däcka av skratt på vägen ner, och spann ju vidare... om man tog köttfärs skulle det ju se ut som om man förlorar vikt  i fett när det börjar sippra ur skorna.
Eller så kan man ju ta frikadeller, det blir ju som massagefunktion dessutom!

Sådant funderar en placeringsassistent på under lunchen!

Kommentarer

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-03-06 06:31:09

God morgon vännen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-06 06:50:19

Hihihi, vilka banor det tog, låter helt galet skoj.

Förstår fnitterutbrottet. ;D

Jag gilar inte att få saker sängda i knät som jag inte riktigt varit med från början.

Tur att svärsonen är hemma och kan snacka om bilen iaf. Hihi

Ha en fin dag!

KRAM

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-06 06:50:41

Det var bara jag! HIHI

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela