TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ingen ålder på en häst...

Publicerad 2009-03-23 10:17:26 i Allmänt,

Såja, då är man 48 pannor då!!
Det får väl gå an... sitter på jobbet och mumsar min choklad jag fick av gulliga rara chefen.
Jag fick även ett fint födelsedagskort, ett med LILA blomma på, förstås! :o)

Jag firade mej själv med att komma en kvart försent, velade om jag skulle ta en timme komp och åka med mannen in vid nio, ta tåget eller åka egen bil.
Det blev egen bil, det var ett tag sen och när jag väl var här så samlades dom utanför min dörr och sjöng och hurrade
Sån uppvaktning, jag blev nästan tårögd, det är ju inte ens en jämn fylla att fira.
Jag har definitivt kommit till den bästa av arbetsplatser!!

Tack för hälsningar, både här och SMS, kära goa vänner!
Anka, jag fick verkligen värja mej när jag skulle gå från bilen och hit, autografjägarna flockades fast jag försökte smyga med solbrillor på. :D

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-03-23 12:17:32

Grattis!

Hoppas du får en bra "fylleridag"..

Ha dé!/Kram

Postat av: E

Publicerad 2009-03-23 12:26:47

Grattis grattis! :0) Dags att börja planera nu för den STORA festen!!



Kram//E

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-23 18:35:10

Jag stämmer in i grattiskören!

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-23 20:11:15

Men då är vi lika gamla, eller lika unga! I några månader i alla fall! Grattis till dig!

Postat av: Linda P

Publicerad 2009-03-23 20:20:55

Stort GRATTIS på födelsedagen!! 48 är väl ingen ålder.... så länge du går på Ragga Jam så håller du dej ung :) KRAM

Postat av: TT

Publicerad 2009-03-24 06:51:50

Tack alla!

E, tror jag flyr när den närmar sej!

Linda, får väl gå på måndag igen då! :)



Kram till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela