TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lika häpen som vanligt...

Publicerad 2009-03-22 11:34:43 i Allmänt,

... över att söndagen kom så fort!
Åter igen vill jag propagera för att man ska få vara ledig fem dagar och jobba två!!

Funderade igår på om jag skulle ha födelsedagsfika idag men jag skjuter upp det till påsk så yngsta i syskonskaran får vara med också.
Dotter D tar bussen uppåt hit på skärtorsdagen, ska bli så kul att få hem henne!
Hon göder min kreativitet otroligt mycket.

Men för säkerhets skull ska jag ta och dammsuga och diska, ifall någon får för sej att komma över en sväng.
Jag fyller inte förrän imorgon, men man kan ju vara förberedd i alla fall.
Åka och handla något ätbart också... skulle bakat igår men det hanns inte med, eller snarare fanns inte nog med energi.
Den här jobbarveckan har varit intensiv och det märker man ju av på helgerna!

Först av allt en dusch i alla fall!

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-03-22 13:17:54

Får önska grattis i förskott på 20årsdagen...

hrphfff.. kanske är det nåt annat du fyller;)

Stor grattiskram

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-22 19:14:50

Då får man gratta!

Hoppas det kom några på fika.

Och att du fick något paket, hihi.

Ha en trevlig födelsedag i morrn.

GRATTISKRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela