TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lunch för alla

Publicerad 2009-03-04 14:05:03 i Allmänt,

M undrade om vi skulle köra en restaurang-chansen idag, alltså äta två och betala för en.
Sånt är jag inte sen att haka på, min matlåda var ju så liten idag, så då hinner jag komplettera den med lite mer mat tills imorgon.

Vi gick till Saffets och käkade pasta med dryck och bröd för 33,50, och satt och pratade och titta på folk, som man gör mest på lunchen.
Rätt som det var såg jag en kille glida förbi som man brukar se på sta´n... kolla runt, ta en tallrik med rester från ett tomt bord och så sätter han sej i ett hörn och glufsar i sej de kalla resterna.
Tänk vad tragiskt en del har det...

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-03-04 15:53:05

Ja, det är fler än man tror som har det bedrövligt...

Ha dé!/Kram

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-04 21:37:56

Stackarn...Fast han hade ju kommit på ett sätt att fixa gratis lunch, fast han torde bli igenkänd kan jag tro.

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-03-05 07:00:23

Godmorgon! Sånt där gör ju en ändå lite mer glad för det lilla man har!

Har läst ikapp lite, många fniss bjuder du på!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: linda

Publicerad 2009-03-05 07:07:39

Man blir ledsen när man ser att människor har det så dåligt att de inte ens kan köpa mat.

Vi har det själva ganska bra ställt om man tänker efter!



Snart helg igen..

skönt...

Något roligt på gång inför den?

kram...

Postat av: TT

Publicerad 2009-03-05 08:13:39

Ja, man ska värdera det man har.

Ragnvi, jag tycker livet blir lite enklare med lite fniss! :o)



Linda, inget speciellt inbokat denna helg... tyvärr.

Men det är skönt att vara ledig, bara det lyfter ju livet!

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-05 08:24:38

Godmorgon!

Ja, det är kul när det händer saker på dagrn. Så man har lite att skriva om, hihi.

Ha en fin dag!

KRAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-07 12:56:50

Vad coolt, ät två betala för en.. Skulle oxå vilja gå dit.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela