TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nyttigt kaffebröd?

Publicerad 2009-03-05 10:42:53 i Allmänt,

Igår tog jag mej i kragen efter mina två veckor i rent fördärv!
Tränade på gymmet och kände att jag faktiskt saknat det,  helt klart förvånansvärt för det är ju inte den roligaste aktiviteten jag vet.
Jag har  mest ägnat mej åt fotboll och innebandy i yngre dagar och på senare tid step-up och andra alternativ inom gruppträning.
Men nu kanske det är någon liten udda del i kroppen som mognat, som tänker att jag måste stärka mina ben  inför kommande ålderskrämpor, och se till att det försvinner lite fett på badringen för att hjärtat ska orka...  kan det vara så?

Igår var det dessutom mycket tjejer där,  då är det lite extra kul.
Såg att dom dessutom har speciella tider för tjejer, kanske ska testa det, tror det blir lite mer skratt då,  åt våra vedermödor.
Igår var det dessutom en karl, rätt kraftig, han slet och stönade och stånkade så jag fick lust att säga åt honom.
Jag flyttade runt och banne mej kom han inte efter hela tiden... odören var inte heller speciellt upplyftande...

Fast idag sprack nyttobubblan lite, men bara en liten aningens aning...
Vår kollega som varit borta i över två månader kom tillbaks idag,  lika brun som vår hyresvärd, fast hon har varit runt i asiatiska nejder.
Följdaktligen hade en kollega bakat en god äppelkaka, men jag tog en liiiten bit och den var täckt av sesamfrön istället för ströbröd. :o)

Kommentarer

Postat av: TT

Publicerad 2009-03-05 10:59:56

Men gud så illa jag skriver... tre dessutom på raken.

Måste nog börja läsa igenom innan jag publicerar!

Postat av: Leonora

Publicerad 2009-03-05 11:06:25

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-05 13:01:15

Jamen var det sesamfrön måste det ju varit helt fritt från otäcka kalorier.

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2009-03-05 13:34:48

Hej fin blogg du har



// Lisbeth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela