TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så var helgen slut... igen!?

Publicerad 2009-03-01 19:34:58 i Allmänt,

Istället för att hämta glasögonen direkt så sitter jag vid symaskinen och muttrar över att jag inte får i tråden genom det pyttelilla nålsögat... att man aldrig vänjer sej vid att synen försämras!

Håret blev inte så förskräckligt när det torkat, rätt bra faktiskt.

Nyss inkommen från en hundpromenad, första friska luften jag fått idag för jag har tvättat, virkat, lagat mat,  pärlat bland annat.
Behövde den luften för att klarna lite i knoppen...

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-01 20:33:03

De där moderna flörtiga nålarna gillar jag inte. Varför ska alltid nålsögat blinka när tråden ska i?

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-01 20:40:11

Näää...Det skulle vara som med Askungens möss; hela näven ska kunna åka igenom nålsögat!

Postat av: TT

Publicerad 2009-03-02 08:35:30

Tanten, man kanske ska vara glad att något flirtar med en!? :D

Anne, vilken enorm symaskin man skulle ha! Men det skulle klart förenkla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela