TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sitter som på nålar...

Publicerad 2009-03-30 15:11:58 i Allmänt,

... och väntar på samtal från min bank-dam.
Har sökt henne hela fredagen och idag, man kommer alltså inte ens fram till en person som svarar på bank-kontoret.
Idag hamnade jag efter lång väntan i alla fall i nån central växel och blev kopplad till kontoret så jag kunde lämna meddelande eftersom hon satt i kundbesök.
Nu går jag inte ens på kafferast så jag inte missar henne,  glömde ge mitt mobilnummer förstås.

Inte för att jag har så stort hopp om att få låna pengar ännu, det  är ju någon månad kvar innan man är en ren och fri människa ekonomiskt sett...
Tänker i alla fall åka och titta på radhuset efter jobbet, får man inget lån nu kan det ju bli fler lediga i området och då är det bra att ha varit där.
Vi sitter inte i sjön men man vill ju iväg när man nu tänkt sej det.

Hittade en fin sjal på JC på lunchen så jag spenderade 129 kr av mitt presentkort.
Såg fina lila jeans för 199 kr där också, ska nog prova dem imorgon på lunchen för jag har 271 kr kvar att riva av.
Det här presentkortet fick jag förrförra julen,  ibland är jag trögshoppad!

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2009-03-30 17:45:20

Tack så mycket =)

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-03-30 18:43:42

Håller tummarna för att bankladyn har ringt nu och att du fick ett positivt besked!

Så sorgligt med dotterns "svärmor"....

Styrkekramar!

Ragnvi

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-30 20:47:33

Så Magnus messar dig tre gånger! Mitt i nätterna dessutom! Undrar om hans fru vet om det!?!?!?! Och inte ett pip till mig...Skrutt! ;)

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-30 20:48:03

Hörde hon av sig, bankmanskvinnan?

Postat av: Berith

Publicerad 2009-03-30 21:39:11

Håller tummarna att du får lånet! Lite humana kan de väl för tusan vara!!

Postat av: Linda P

Publicerad 2009-03-30 21:39:41

Lycka till med lånet!! Håller tummarna...

Måste fråga: Hur trivs du med att jobba dagtid? Är det ok pga bra jobbarkompisar eller hur känns det? KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela