TyraTok

Livet är ett äventyr!

Som en liten gnutta sol

Publicerad 2009-03-10 22:01:24 i Allmänt,



...lyser den här vackra blomman upp vårt vardagsrum och det är tur det för nu har vårkänslan lagt sej i ide igen...
Mannen fick den när han fyllde år och jag ska vårda den ömt, kan ju bli den enda solen på länge verkar det som.
Usch så pessimistisk jag låter,  det brukar jag inte vara så jag skärper mej!

Gick ifrån jobbet strax efter fyra idag,  handlade, lagade mat och somnade i soffan.
Det börjar bli ett tradigt mönster...   (Pessimism igen!)
Men jag hann se Halv åtta hos mej och Bygglov i alla fall, och gå ut en vända i snön med hundarna.
Tequila blir som galen av lycka när hon får härja runt och plöja med nosen i snön, det ser ut som en kraschlandad helikopter när svansen snurrar oavbrutet av glädje.

Nu är jag trött igen men kan ju inte lägga mej redan kl tio på kvällen!
Speciellt inte som jag får sova en timme längre imorgon innan läkarbesöket.

Snälla S ville ta med lite smycken till sitt jobb igen så jag ska prismärka och göra iordning det jag har.
Passar bra med lite försäljning nu,  lite extra klirr i kassan behövs... alltid! :o)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-10 23:08:04

Ska du göra något speciellt för det "extra klirret" i kassan?

Min ska ju va till Thailand..

men det lär nog dröja efter detta.



Japp, nu är jag verkligen inlindad!!..L

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-11 06:34:17

Det där med nosen i snön det känner jag igen. Själv skulle gett ganska mycket för att få köra in nosen i kudden igen i morse.

Postat av: Berith

Publicerad 2009-03-11 06:44:56

Lycka till hos doktorn!

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-11 10:26:25

Åh, vilken vacker blomma.

Såna behövs i snörusket, som vi har här.

Idag ska jag få håret klippt och färgat, så skönt.

Ha det gott!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela