TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tio över åtta...

Publicerad 2009-03-21 09:05:09 i Allmänt,

... en lördagmorgon är på tok för tidigt för mej att kliva upp men det gick inte att somna om efter det att mannen kom in i sovrummet och undrade vart jag lagt hans bilnycklar.
Tänk om jag hade hängt dom i nyckelskåpet där dom ska vara igår kväll, då hade jag sovit lääääänge idag.

Men å andra sidan känner jag mej utsövd och huvudvärkslös, fast jag drack två glas rött igår kväll, så jag kan lika gärna vara uppe och ta vara på dagen.
Har mycket att göra...
Hittade igår på Blocket en annons om ett hus som ska hyras ut, verkligen ett drömboende så jag ska skriva ett mail och kolla hyra och villkor och sådant.
Det krävdes dessutom referenser... hmmm... undrar jag vem som kan lägga ett gott ord för oss.
Vi får se!

Så har det börjat bli lite frågor om vår-och sommarsmycken, så jag måste gå igenom pärllagret och se vad man kan knåpa ihop.
Vill även börja röja i skräprummet för ska vi flytta någon gång under vår eller sommar vill jag komma i ordning direkt dit man kommer, inte börja röja då.
Har nog massor att sälja på loppis sen misstänker jag...

Dé ni, får se vad av mina helgplaner som blir av...
Som vanligt börjar man dock med en mugg mjölk,  tre muggar kaffe och lite yoghurt eller gröt, får se vad magen vill ha när hungern sätter in.

Just ja, hundarna är inte rastade av mannen som han brukar göra på morgnarna så det blir nog första projektet.
Sedan posta iväg koftan jag sålde på Tradera, köpa virkgarn så jag kan göra klar väskan jag tänkt få ihop av rutor och tvätta lite.

Bäst att börja dagen!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-21 10:08:58

Tack för grattiset:) Du fyller 25 på måndag va? ;)



Ja nu är det dags för vår/sommarsmycken. Skulle vilja köpa nya fotlänkar av dig :)



Hoppas Löddan blir trevlig, man blir ju glad av bara vädret :D

Kram

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-21 10:13:02

Här är det också rlj som står på schemat för dagen. Kanske inte världens roligaste men ogjort i åratal.

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-03-21 12:46:34

Ja men eller hur? Lite fuskigt så där:))Nä Morgan skulle varit i final med mAgnus tycker jag!

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-21 17:40:55

Men...han hade inte kunnat leta själv..? Eller är han som de manliga i vårt hushåll kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela