TyraTok

Livet är ett äventyr!

Upp... och ner... och upp igen

Publicerad 2009-03-28 19:30:02 i Allmänt,

Tur att det inte bara händer sorgligheter...  jag måste hurra lite för världens fräschaste 60-åring Berith!!
Ja må hon leeeva, ja mååå hon leeeva, stor kram!

Sömnen inatt blev inget vidare, det pep SMS i mobilen flera gånger och jag rusade upp med andan i halsen, tänkte på ungdomarna i staden...  men det var bara Magnus som tackade för min röst i Let´s Dance.
Ja, ni fattar att jag röstade några gånger.

Trots detta vaknade jag vid sju, klev upp halv åtta för det var helt omöjligt att somna om.
Mannen åkte till fiskemässan i Kista med kompisar och jag fick besök av Nettan som ville ha lite hjälp med lite stuff.
Sedan kom sonen med flickvän med tåget, skulle låna bilen och hade samtidigt med sej en födelsedagspresent i efterskott.
Ett presentkort på Panduro, jippie!!!
Nu vet jag vart jag ska gå på måndagslunchen.

Mellan dessa besök har jag städat och donat, och nu sitter jag och väntar på K, som är på väg hit från Hallsta.
Vi ska ha en liten vinafton och pladdra massor!

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-03-29 11:43:59

Tack för grattishälsningen goaste Titti!

Kramelikram

Postat av: Paula

Publicerad 2009-03-29 16:25:58

Angående Nisses, jag brukar aldrig hinna runt hela butiken innan maken kommer inhastande från diverse andra uppdrag., Denna gång trodde jag mig vara finurlig och började i andra änden av butiken! Men inte sjutton hann jag runt nu heller, hela möbelavdelningen återstod, men jag skulle ju å andra sidan inte handla ny soffa...

Kram

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-30 11:56:31

Tackade Magnus dig!?!?!?!?! Jag ringde jag, får inte jag något tack då???? :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela