TyraTok

Livet är ett äventyr!

Upplevelse!

Publicerad 2009-03-18 09:27:41 i Allmänt,

Jahadå, då kommer man nog att synas lite i rutan på lördag!
Insåg inte när jag satte mej på min plats på läktaren i studion att bredvid mej skulle gästerna i heta stolen sitta!!
Jag kommer att synas bredvid en mörk man i lila kaftan, (vill inte avlsöja gästerna) och även jag har (naturligtvis) lila tunika på mej! :o)

Det vart en jätterolig dag igår, vi var sex tappra som tog tåget upp till Stockholm, käkade på Kafferepet och sammanstrålade med ytterligare fyra personer som kom med senare tåg.
Buss till TV-huset, köa i lååång toakö och sedan blev vi insläppta i studion.
Jag fick min jobbarkompis B:s svägerska K bredvid mej och hon har inte långt till skratt.
Vi fick sådana skrattanfall innan inspelningen så vi trodde ett tag att vi skulle åka ut.

Mycket instruktioner och provapplådering innan, men det var bara kul och själva inspelningen tog lite över två timmar.
Några bensträckare fick vi men inte lämna studion,  och det ville man inte heller för det var mycket att titta på.
Jag trodde inte att man skulle vara så nära Babben och artisterna, men det kändes efter ett tag helt naturligt.
Det var en häftig upplevelse och jag kommer att göra det igen när tillfälle ges, helt klart.
Men... man har nästan lite värk i händerna efter allt klappande! :o)

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-18 20:57:06

Så jättekul!!! Då ska jag försöka mig på span efter dig i TV:n på lördag! Kanske syns jag också om vårt Singing bee avsnitt sänds nu!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-19 04:52:24

Ska hålla korpgluggarna öppna..L



visst är det kul med underhållning, teater mm...

älskar att gå på sådant, synda man inte har mer tid till det..



krAM...

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-19 06:46:41

Morrn!

Åh, vad roligt. Då måste man ju kolla om man ser dig, hihi.

Det är skönt att se solen även inomhus. Lite strålar träffar ju en även där.

Ha en skön och fin dag!

KRAM

Postat av: Berith

Publicerad 2009-03-19 08:21:02

Låter hur kul som helst! Får ratta in Babben då.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-03-19 15:54:50

Lila kaftan....vem kan det vara..???

Mörk var han också...

Hmmm...

Ja, jag ska kolla om jag ser dig!

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela