TyraTok

Livet är ett äventyr!

Våffla och träning

Publicerad 2009-03-26 08:47:40 i Allmänt,

Igår var jag duktig och gick äntligen på gymmet igen!
Verkar inte bra det här... att träna en gång varannan vecka... det ger inte så mycket!
Puh,  får bli nya rutiner på livet.
Men jag tog i rejält, kände pressen att träna bort våfflorna som snälla kollegor stod och gräddade åt oss på eftermiddagsfikat.
idrott/Sport94.gif


När mannen hämtade mej åkte vi till Euro Price (?) på Hälla, som ska lägga ner butiken och körde utförsäljning, halva priset på allt.
Jag hittade ett par Sketchers joggingdojor för 50 kr, mannen köpte vadarbyxorna han så länge velat ha för 498 istället för tusenlappen.
Så blev det lite fiskeflugor, målardukar och ljus, allt som allt 680 kr.
Visserligen fick vi köa i ca 20 minuter men vi hade en kille med en liten baby framför oss som var så charmig så tiden gick fort. :o)

På hemvägen tjatade jag till mej ett besök på  Max, jag var så hungrig och kände för hamburgare, jag gillar den som ligger insvept i ett salladsblad.
Mannen muttrade att han velat grädda våfflor men jag var envis, och jag hade ju ätit våfflor redan.
Egoist? Javisst!
Inte nog med burgare, jag syndade med lite pommes också...  och när jag kom hem helt utpumpad av jobb, träning och shopping tog jag mej ett glas rött.

Tror inte träningen gjorde så stor nytta alltså?! :D

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2009-03-26 18:58:37

Något tjall hos blogg.se senaste inlägget går ej att kommentera, och så är det hos andra också!

Hoppas ni får en kul kväll, något program måste ni ju få för era stålar!

Vi kikade på lägenheten idag, helt schysst, men vill inte snacka på bloggen ännu då det är så många bybor som läser...

Vi får se först hur vi ligger till i eventuell kö o så.

Kramen

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-26 20:59:30

Men så kul med en "resa i det blå"! Jag hoppas ni hade det riktigt kul! Du får rapportera!!!

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-27 06:57:44

Det är fredag idag!



Mår du som du förtjänar efter gårdagens övningar? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela