TyraTok

Livet är ett äventyr!

Man handlar och handlar...

Publicerad 2009-03-24 13:39:19 i Allmänt,

Nu  har jag handlat på krita!
Man är ju hopplös!
Fyra dagar innan lön så kommer det en tjej som jobbar inom samma enhet som mej,  och säljer smycken... och där fanns en hel del man ville ha.
Försökte vara ståndaktig,  men till slut kunde jag inte neka mej själv det snygga halsbandet!
Jisses vilket lager hon hade jobbat upp,  där ligger man i lä!

Men jag sålde en fotlänk igår när A med dotter L var och fikade. :D
Av A fick jag fina tulpaner och av dotra en flaska Merlot,  fast den måste någon ha köpt åt henne för än är hon inte 20, tror hon är 16-17.
Tänk att den lilla lilla sparven på 590 gram är en så stor och snygg tjej nu!!   Helt fantastiskt!

Trevligt att dom tittade över, det är inte alla som vill köra två mil utanför staden i snöoväder.
Men vi brukar fira varandra varje år, det är en trevlig tradition som vi hållit i 25 år.
Sedan kom brorsan ut också och fikade, men eftersom jag inte önskat något fick jag inget, haha.
Men han fick inget av mej när han fyllde i januari så nu är vi kvitt.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-24 16:41:49

Shopping gör en flicka glad, fast inte när det ska betalas.

Postat av: Berith

Publicerad 2009-03-24 20:19:44

Jag håller med Tanten att shopping gör en flicka glad. Känner precis likadant för det mesta!

Postat av: Gunbritt

Publicerad 2009-03-24 21:53:23

Jag bara kikade in en sväng. Trevligt!

Postat av: TT

Publicerad 2009-03-25 08:01:34

Ja, shopping höjer upp livet lite!

Trevligt Gunbritt att du tittade in, tyvärr kommer jag inte in på din sida?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela