TyraTok

Livet är ett äventyr!

Utväxt...

Publicerad 2009-03-01 11:04:27 i Allmänt,

... är bland det fulaste jag vet!

Därför färgade jag håret i morse, direkt när jag klev upp.
Såg hur jag såg ut provhytternas skoningslösa ljus igår... urk.
Förutom valkar och annat trist såg jag de gråa stråna...
Får se vad det blir när det torkat...  men utväxten bör vara puts väck i alla fall.

Tvättmaskinen surrar, jag äter yoghurt och har börjat på ett halsband!
Inte illa pinkat för att vara en söndagmorgon och klockan är inte ens elva!

Idag är det första mars!
Det är ju första vårmånaden, men tydligen är det kallt för Vasaloppsåkarna.
En sådan bravad skulle jag aldrig ge mej på, möjligen en liiiiiten delsträcka om jag var tränad nog.

Tvärr blir det ingen änglamässa för mej, dotter J skulle med men hon pysslar med annat...  men det går fler tåg och jag har en hel del att dona med i hemmets lugna vrå.

Kommentarer

Postat av: Linda P

Publicerad 2009-03-01 21:14:46

Åh var det änglamässan den här helgen? Det missade jag... men det kanske var meningen. Usch inget vasalopp för mej heller! Börjar tveka på om tjejmilen var att ta i....

Postat av: TT

Publicerad 2009-03-02 08:34:20

Linda, jag kan fortfarande inte kommentera i din blogg. :(

Fast jag har google-konto funkar det inte!

Tjejmilen är det nog ingen fara med, du hinner ju träna gott och väl!

Änglamässan får vi väl ta till våren då!

Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela