TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vart tog helgen vägen?

Publicerad 2009-03-30 08:14:14 i Allmänt,

Hej och hå, K och jag pladdrade oss hela vägen in till staden för besök på lokal.
Vi funderade på vart vi skulle gå i den krog-fattiga staden Västerås och hamnade till slut på ett nästan tomt Oliwer.
Ett glas vin och dans tänkte jag skulle bli bra men den DJ:n var inget vidare och inte alls trevlig att prata med heller för den delen.
Till slut kom det i alla fall mer folk och även musiken tog sej så kvällen blev bra ändå.

Skumpade hela vägen hem på nattbussen och efter att K klivit av i Hallsta var det svårt att hålla sej vaken men kvart i fyra låg jag i alla fall i min säng.
Trodde jag skulle vara jättebakis efter alldeles för mycket vin man jag mådde helt OK,  var bara trött och seg hela dagen.
Dotter D ringde och berättade att hon kommer hem redan nu på fredag!!
Så roligt... och hennes storasyster behöver nog henne nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela