TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kattvakt...

Publicerad 2009-05-27 22:01:51 i Allmänt,

      ... är vad jag är ikväll åt min egen katt!

Eftersom han tillbringar mer och mer tid i djuraffären under mej hos M och B så är han väl snart inte längre min katt fast det var in till oss han flyttade när han satt här utanför och jamade hjärtskärande första hösten vi bodde här.
Liten, mager och eländig men han kom igen, och upptäckte snart att det fanns mat i mängder i djuraffären.
Men han sov i min säng tills jag tröttnade för han var så knölig, skulle ut och in tio gånger per natt så då fick han börja sova i djuraffären och det gillar han.

Och när den lilla Smilla flyttade in till oss verkade han finna det bäst att bo nere hos B och M mest hela tiden.
Han kikar in och äter en gång om dagen, sover lite i någon säng men så fort klockan närmar sej sex så går han ut för att bli instängd så han kan ligga i sitt älskade skyltfönster..



Men nu är M, hans absoluta favorit,  på smekmånad så han låg här och sov när B stängde och vi lovade att släppa in honom i affären senare.
Men nu är han puts väck!!

Ska leta rätt på en ask kattgodis och skaka lockande med så kanske han kommer...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-27 22:48:44

Klart de vann!

Vi hade väl inte förväntat oss något annat egentligen..:)

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-28 07:41:19

Katter har mycket egen uppfattning om hur de ska ha det.

Postat av: Berith

Publicerad 2009-05-28 08:00:25

Hoppas han kom tillrätta igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela