TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rättat!

Publicerad 2009-05-07 11:17:53 i Allmänt,

Det tog några timmar men sen rättades felet till i blaskan, skönt!
Se vad lite man har att bekymra sej för... eller är det så att man bekymrar sej om sådan petitesser för att slippa tänka på andra bekymmer..?

Nå, strunt samma vilket... nu känner jag att jag börjar komma ikapp lite på jobbet.
Jag har fått lite mer grepp på läget men samtidigt vet jag att följande veckor kommer att bli superstressiga när allt material inför hösten kommer in... ugh.
Men man ska inte ta ut sorger i förskott så den dagen den sorgen tänker jag.

Längtar till lunchen... inte så fascinerande mat i lådan idag men lite paus från arbetet, kanske en tur ut i den bleka solen.

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2009-05-07 19:00:18

Men du, ni har ju stugan! Va ska ni då med husvagn till, räcker inte det?

Hihi, not my business förstås...är bara avis på alla som har stugor!

Vi drar nog iväg en sväng imorrn, mannen jobbar på en mässa i Smedjebacken nästa helg, så då kommer vi ingenstans

Hoppas vädret blir lite gynnsammare än idag, o någon enstaka grad varmare kanske (9 just nu)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela