TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hur gick det här till?

Publicerad 2009-11-09 11:37:16 i Allmänt,

Hur kunde det bli måndag så snabbt??
Jag bara undrar!!

Har i och för sej haft en skön, slapp helg och mannen var nöjd med skjortan jag köpte, fast han inte är min pappa. :o)
Har tömt flera skåp i köket, diskat upp och packat ner sånt vi inte använder så ofta.
Vaser till exempel, lär inte få blommer under den månaden som är kvar i byhåla, och de pyttesmå glöggmuggarna som bara åker fram på julafton.
När jag själv dricker glögg blir det i balja!

Den glögg-flaskan jag köpte i lördags tryckte jag förresten i mej, hälften i lördagskväll och hälften igårkväll, sååå gott!
Nu väntar jag på att få trycka i mej resterna av den goda currygratängen som vi åt igår, maggen knorrar men det är 25 minuter kvar tills jag kan fylla den.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-11-10 09:02:41

Ville bara kika förbi och säga heeej

Kan förresten tala om att det är Änglamässa i Tillbergaskolan lörd-sönd. Jag skall vara där på söndag och sälja! Kanske vi ses?

Postat av: Anne

Publicerad 2009-11-10 11:40:01

Jag funderar på lunch jag också...

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-11-10 14:44:42

Ja visst går helgen fort. Glögg är gott. Kram Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela