TyraTok

Livet är ett äventyr!

På Åhléns...

Publicerad 2009-11-17 14:11:27 i Allmänt,

... såg jag en så himla toksnygg axelväska i svart mocka med fransar!
499 kr var inget som passar min tomma plånka men jag fick dregla och känna lite i alla fall.
Kollega M skrattade åt mej... eller kanske var det åt min smak!?

Nå, jag sa att jag ser mej själv sitta på hemmet, skrynklig och eländig med tatueringarna på helt fel ställen på den förfallna kroppen, men med en fransväska tätt tryckt intill mej!
Jaha, sa kollega M... jag sitter väl med en näverkåsa i knät jag!

Som ni förstår har vi helt olika smak och stil vad gäller kläder och väskor... men vi har faktiskt köpt likadana stövlar. 
Eller... jag härmade henne för att dom var så snygga och kraftigt nedsatta.

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-11-18 07:00:32

Vi blir ju himla nyfikna och skulle vilja se en bild på den här väskan!

Postat av: Berith

Publicerad 2009-11-18 07:48:31

Ja du, när plånkan är tunn och det är en bit kvar till lön, är det tur att det är gratis att fönstershoppa iaf...he he

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela