TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det bidde inget!

Publicerad 2009-10-07 08:15:17 i Allmänt,

Igår kväll mådde jag så illa, trodde att det var något på gång i sjukdomsväg och det enda jag fick i mej var en yoghurt och en kopp thé medan mannen mumsade kotlett med potatiskroketter, men idag känns det bättre.
Inte var det lika segt att ta sej upp imorse heller fast jag ska inte förneka att jag är trött, det eviga höstmörkret börjar inta sin plats och det känns i kropp och knopp.

Vägde mej i morse, från 60,4 till 59,1 sedan förra måndagen då jag körde igång min GI-kampanj, det får jag vara nöjd med!
Igår var det avdelningslunch ute men det funkar hur bra som helst eftersom det ofta finns stora salladsbuffér så man inte behöver ta potatis, pasta eller ris.
Har inte ens fallit för en god macka, utan bara ätit mitt hembakade bröd och det sätter rejäl fart på tarmarna ska jag säga! :D

Uj, vad jag gäspar men det hjälps inte, bara att ta tag i arbetsdagen!
Imorgon ska vi till Uppsala hela dagen och sen är det bara fredag kvar av den här veckan,  wonderbaum!!

Kommentarer

Postat av: AnKa

Publicerad 2009-10-07 11:37:29

Vad duktig du e :) Ska oxå försöka köra igång med det där men de får vänta någon månad. Får passa på att ladda med kolhydrater nu i stället :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela